onsdag 11 mars 2015

Follow your dream

Vilket vårväder det var idag. Så himla härligt! Ändå är det bara mitten av mars, men visst börjar man få vårfeeling nu och längta till sommaren. Snart så!

Jag har pysslat ihop ett kort till Tilda´s Town och den här veckan har vi temat "Use Dies and or Punches". Mitt kort blev så här:
Mönsterpapper kommer från Maja Design och sedan har jag använt lite olika dies och punchar. Kantstansen, staketet, hjärttagen samt bladen är från Magnolia. Kakservetten och rosetten är die:s från Cheery Lynn Design, fjärilsbården är en die från Joy Crafts.
Stämpelmotivet kommer från Magnolia och heter Devine Tilda. Jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers
På fjärilarna har jag strött lite av embossingpulvret Frantage Shabby Blue
Mina dekorationer är bland annat lite olika blommor, pyntebär, en fågelbur som jag färgat med Crackle Paint samt lite gasväv. 

Tusen tack för att Du kikade in och hoppas Du får njuta av lite vårsol!

Kram

2 kommentarer:

  1. Helt underbart vackert kort!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. What a Gorgeous Card. Loooove all the Beautiful Embellies and layers. Your Colours are just perfect. Have a Great Crafting Week.

    SvaraRadera