torsdag 4 december 2014

Med önskan om en fröjdefull jul

Julen smyger sig närmare och det första ljuset är tänt. Jag saknar bara lite snö så känns julen på riktigt!

Vi har en ny utmaning på Vintage Utfordring med temat Julekort/ Christmas card i vintage stil. Så här blev mitt inspirationskort:
 
Jag har använt mig av mönsterpapper från Panduro och sedan dekorerat med dies i form av granar och snöflingor samt wellpapp med Crackle Paint.
Vintage bilden kommer från Pion Design och jag har lagt lite Frantage pulver på den.
 
På snöflingorna har jag lagt Glitter Snow. Renen är en die från Memory Box och rosetten är en die från Cheery Lynn Design.
 
 
Jag har dekorerat med lite olika blommor, die:s, kottar samt pyntebär. På dem har jag lagt både Crackle Paint och Glitter Snow.

Tack för att Du kikade in här och ha en fin dag!

Kram


1 kommentar:

  1. Your card is very fabulous !
    I love all these details so perfect.Thank you so much for your visit in my blog.
    Hugs, Mumur.

    SvaraRadera