torsdag 25 september 2014

Dopskor

Hej torsdag! Vad trevligt att du hade solen med dig idag :) Hoppas du stannar ett tag.

Förutom mina DT uppdrag har jag haft ganska många beställningskort under våren och sommaren, men jag har helt enkelt inte hunnit visa dem i bloggen än. Idag tänkte jag visa tre skor jag gjort till doppresenter. En till en tjej och två till killar. Har en tjej till att göra åt ;) 
 
Tjej skorna har jag gjort i rosa såklart och dekorerat med spets, halvpärlor och rosor.

 
 

De första kill skorna har jag gjort med vit och en gråblå cardstock. Sömmarna har jag sytt med symaskin. Min symaskin är inte så bra, så tråden släpper hela tiden, så jag sydde med bara nål och sedan har jag ritat i med vit gel penna. Conversemärket har jag hittat på internet. 
Den andra kill skon är gjord på samma sätt, bara en annan blå färg.

Tack för att du kikade in!

Kram

2 kommentarer:

  1. Oooohh these look so cute! And the all-stars are very cool :) Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    SvaraRadera
  2. Åhhhh alldeles underbart söta små skor! Vilket tålamod du har tjejen! Jag har gjort ett par skor men det var alldeles för pillrigt för mig så jag håller mig till kort.
    Ha en fin kväll!
    Kram Frida

    SvaraRadera