onsdag 16 april 2014

Spring

Jag har haft turen att vinna eller vara top 3 på flera av mina kort jag skickat in till olika utmaningar den senaste tiden. Jag är inte den som gillar att visa för allt och alla när sådant händer men jag känner mig otroligt hedrad och tacksam för att mina kort uppskattas och det gör att jag får ny energi till att skapa vidare.

Jag blev utvald att vara Gäst DT för lovely hÄnglar or sweet Magnolia och deras utmaning Spring. Här är mitt inspirationskort.
 
Jag har använt mig av mönsterpapper från Maja Design och dies från Magnolia och Joy Crafts. Då jag älskar kakservett och olika spetsar har jag det på nästan alla mina kort :)
Jag visste på en gång vilken stämpel jag ville använda när temat var Spring och det var den här söta från Magnolia. Jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. Jag målade även dit några grässtrån så det såg mer vårligt ut. Jag har lagt Stickles Crystal på spets, fjäril och blomman i håret.
Jag har som vanligt dekorerat med massor av härliga blommor och pyntebär i rosa och vitt.

Tack för att du kikade in idag och fortsätt njut av det fina vädret!

Kram







Med detta kort vill jag delta i fäljande utmaningar:
Totally Tilda Challenge Blog - #94 Over The Garden Fence
Simply Magnolia - Gorgeous Blooms
Time for Magnolia Challenge - #53 Butterflies
Magnolia Licious - All things Flowery
Stamp and Create with Magnolia - #33 Spring Colors

6 kommentarer:

  1. Every time I come around I'm just stunned. Your cards are perfection itself! Love every little thing about it! Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    SvaraRadera
  2. What a gorgeous card. Your colouring is so beautiful. Thanks for joining in with our Over the Garden Fence challenge at Totally Tilda this time.
    hugs
    Dawn xx

    SvaraRadera
  3. Fabulously sweet card so pretty
    Thanks for joining in the Totally Tilda Challenge
    Hugs Susie Sugar xx

    SvaraRadera
  4. Gorgeous, fabulous colors. Thanks for sharing with us at Totally Tilda.

    SvaraRadera
  5. Hej Åsalill
    Vilka fina kort du gör och detta är ju absolut inget undantag.
    Det är ljuvligt och färgerna är så mjuka och härliga. Helheten är toppen!
    Tusen tack för att du deltar i Simply Magnolia och lycka till i utmaningen!
    Kram Britt

    SvaraRadera
  6. very pretty , good luck in the draw x jane x simply magnolia dt

    SvaraRadera