söndag 20 april 2014

Allt går

Hoppas Du haft en fin påsk och hunnit vila och njutit av lite sol. Jag har haft det mysigt och vilat mycket. Det kan behövas emellanåt!

Det är en ny utmaning hos Marvelous Magnolia och temat den här gången är Anything Goes. Så här blev mitt inspirationskort:
 
Mina mönsterpapper kommer från Maja Design och jag har använt olika dies från Magnolia samt kakservett die:sen från Cheery Lynn.
Stämpelmotivet kommer från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. Jag har även målat dit några grästuvor. På blommor och spets har jag lagt Stickles Stardust.
 
Jag har dekorerat med olika blommor, en tag med jutesnöre samt en fjäril från en Magniolia die.

Tack för att Du kikade in och ha en fortsatt fin dag!

Kram

 

3 kommentarer:

  1. Lækkert kort... og så mange, smukke detaljer. Slet ikke til at slippe med øjnene igen :)

    SvaraRadera
  2. Stunning card! Tilda is coloured beautifully and I love that little pocket with tag! Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    SvaraRadera
  3. What a beautiful creation Asa, love your soft colouring, perfect design and awesome details like the tag pocket and gorgeous butterfly!
    Hugs Nicola xxx

    SvaraRadera