tisdag 4 mars 2014

I will miss U

Idag visar jag ett kort på Scraplagret. Kika in HÄR för att få all produktinformation. 

Kortet tillägnar jag en person som ska resa iväg på en längre resa. Jag kommer att sakna dig! Kortet är som det brukar när jag sitter och skapar mina kort - fullpackat med detaljer :)
 
Jag har använt ett mönsterpapper från Magnolia. Några detaljer är wellpapp, gasväv, kakservett, spets, pärlband, blomtyllband samt hjärt tag med vintage band.
Stämpelmotivet kommer från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På hårband och byxkant har jag lagt Stickles och på hjärtanen har jag lagt Glossy Accents. Fjärilen har jag klippt ut från ett ark från Pion Design. För att få den att skimra har jag lagt lite Clear Rock Candy på den.
Jag har satt ihop lite olika blommor runt motivet och jag älskar att blanda en massa olika.

Tack för att du kikade in och hoppas Du får en härlig dag!

Kram


1 kommentar:

  1. Vilket underbart kort!!! Så mycket fint att titta på och vilken härlig vårkänsla man får :)
    Kramis

    SvaraRadera