tisdag 11 februari 2014

Moments

Idag visar jag ännu ett Alla Hjärtans Dag kort på Scraplagret. Kika in HÄR för mer produktinformation.
 
Jag har använt mönsterpapper från Magnolia. Sen har jag byggt upp kortet med wellpapp, gasväv, tag samt tyllvolang med en pärlbård på.

Jag har maskat ihop två av Magnolias stämplar och färglagt med Distress Ink och Distress Markers. Sen har jag lagt både Crackle Accents och Stickles på motivet. Små halvpärlor fick pryda öron och skor.
Jag har beställt hem lite nya blommor och dekorationer som jag använt på kortet och det är nåt visst när man får nya saker att använda sig av :) Man vill använda allt på en gång!

Tack för att du kikade in och hoppas du får en fin Alla Hjärtans Dag!

Kram







Med det här kortet vill jag delta i följande utmaningar:
Magnolia Down Under - Challenge #229 Hearts and Flowers
Tilda´s Town - Challenge #91 - Love Love Love
Deep Ocean Challenge - #71 Love is all Around
Magnolia Licious Challenge - Pretty in Pink
Stamp and Create with Magnolia - Challenge #29 - Thinking of Spring 
Lovely hÄnglar or sweet Magnolia Challenge Blog - #87 Pearls and Lace

13 kommentarer:

  1. helt fantastiskt! Du är så proffsig i allt du rör

    SvaraRadera
  2. Wow! Du gör helt fantastiska kort! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Fabulous!!! So very pretty, love the papers and your embellishments. Thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
    hugs Louise

    SvaraRadera
  4. This is so adorable. Love the colors on this one, so many fab details. As always your coloring is outstanding beautiful. Thanks for joining us at Tilda's Town. Hugs Babi

    SvaraRadera
  5. Stunning!!! Thanks for joining us at Magnolia-licious Challenge Blog and hope to see you again next time!

    SvaraRadera
  6. Men så sött kort!!! Jag dör lite grann... Så fint färglagt och alla vackra blommor o sen den vackra ramen! Har du gjort "snurr-rosorna" själv? Har köpt en sån dies för att tag sen men inte kommit mig för att använda den. Kramen

    SvaraRadera
  7. Beautiful color tones here and perfect touch with fran-tage. :)
    Have a great day!

    SvaraRadera
  8. So very pretty. Thanks for joining us at Stamp & Create with Magnolia this time x

    SvaraRadera
  9. Thank you for being with us at MDUC this week.
    You have made a beautiful card for this week's challenge.
    Beautiful colors and beautiful decorations.
    Wish you Good Luck!
    Hug Camilla

    SvaraRadera
  10. WOW this is gorgeous
    thanks for sharing at DOC
    HUGZ Fleur xXx

    SvaraRadera
  11. GORGEOUS card!!!
    Thank you for joining us at Magnolia-licious Challenge Blog for the Pretty in Pink Challenge..
    hugs, Janiel

    SvaraRadera
  12. Gorgeous card! I love all of the details and your beautiful coloring. Thanks for playing along with the Stamp and Create with Magnolia challenge. We will have a new challenge on Friday and hope you will play along again soon!
    ~Lacey
    www.stampandcreate.com
    Magnolias always 10-25% off!!

    SvaraRadera