tisdag 28 januari 2014

Prima Ballerina

Hoppas att helgen har varit bra och att Du har en ny spännande vecka framför dig.

Idag visar jag ett fönsterkort eller ram kort som det också kallas på Scraplagret. Kika in HÄR för mer produktinformation. Om Du vill testa denna vikning så hittar Du en bra beskrivning HÄR

Min tanke med det här kortet är en prima ballerina som står framför sin spegel.
 
 
Jag har använt vit stomme och mönsterpapper kommer från Maja Design
 
Jag har målat orkidéerna med Distress Ink Victorian Velvet och sedan lagt några små droppar Liquid Pearl. De vita bollarna har jag klippt ut från Magnolias DooBeePops HoneyComb paper.
Stämpelmotivet kommer från Magnolias kollektion Little Circus Moscow och heter Prima Ballerina Tilda. Jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På spets och hårband har jag lagt Stickles.
 
Jag har satt ihop lite olika blommor i hörnet i form av en vit krysantemum, Cherry Blossom samt rosor.

Tusen tack för titten och hoppas Du får en härlig vecka!

Kram


3 kommentarer:

  1. Wow what a cutie! Love your colouring! And those orchids look fab! Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    SvaraRadera
  2. I love the flowers and gorgeous die cuts flowers. Stunning image and colors, great paper too. :)

    Hugs, Anne.

    SvaraRadera
  3. Men så ljuvligt kort!! Härliga färger och jag gillar verkligen pompomsen! Så läckert. Du är verklige. Så duktig på att bygga upp korten. Trevlig lördagskväll, här väntar strax Mellon! Kram pillan

    SvaraRadera