söndag 5 maj 2013

Kram

Idag tänkte jag visa ett kort jag gjorde till Lilo på Mollys Scrapbooking. När hon bestämde sig för att sluta på Mollys för att ta vara på sin hälsa var det såklart tråkigt, men absolut det rätta beslutet då hälsan går före allt. Jag vet precis hur det är och jag tycker hon gjorde det rätta. Jag är så glad att jag fick vara med i Design Teamet och för att Lilo trodde på mig och det ville jag visa med detta kort. Du är bäst Lilo ♥
 
 
Jag har använt vit cardstock och papper från Panduro samt Maja Design. Jag har dekorerat med wellpapp, gasväv, tårtpapper, spets, metallhörn samt pärlband uppe till höger.
Stämpeln kommer från Magnolia och jag har målat med Distress Ink dynor samt vattenpensel. I blommans mitt har jag lagt lite Crackle Accents, som kanske inte syns så bra på bilden. De små pappersblommorna samt staketet är dies från Magnolia. Runt motivet har jag stämplat med poststämplar samt lagt några små droppar med Liquid Pearl.
Jag har gjort ett blomhörn med vita och rosa rosor samt Magnolias pyntebär. Jag har snurrat ihop en Pearl Spray till en cirkel som jag fäst under rosorna. Under blommorna har jag fäst en swirl die från Magnolia. I tagen ovanför har jag fäst ett vitt vintageband samt en vit brad från Kaiserkraft.

Tack för att Du tittade in och ha en fin söndag!

Kram
 


5 kommentarer:

  1. ÅHH göta petter såå vackert kort!!
    Älskar blommorna och fina pärlbandet, spetsen och så klart söta Tilda.
    Alldeles underbart vackert kort!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Tack för dina snälla kommentarer inne hos mig och härligt att se att du fått din pyssellust tillbaka! :)Kortet du har gjort är verkligen jättefint, jag fick sommarkänslor när jag såg på det då färgerna du använt är så ljusa å härliga! :)

    kram Linnéa

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag gillade det kortet! Så fint färglagt... Och alla små fina detaljer att kolla in.. Ha en härlig helg. Kram Pillan

    SvaraRadera
  4. Mmm så fint det blev, gillar verkligen varenda detalj på kortet och helheten är ett mästerverk.
    Så roligt att få se korten du gör.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. åhh så fint! Helt ljuvligt!!

    SvaraRadera