fredag 26 april 2013

Spegel spegel...

Jag tror att min pysselglädje långsamt har smygit sig tillbaka. Några kort har jag fått till, men på grund av tröttheten har jag fått vila en massa emellan. Men det är skönt att få lite ro i kroppen av att pyssla. 

Jag fick en beställning på ett vintagekort till en kvinna som fyllde 50 och mitt kort blev så här:
 
Jag har rivit kanterna och kakservetten är infärgad med Vintage Photo. Under bilden har jag satt en bit wellpapp med Crackle Paint på, samt gasväv.
Kanten är från en Martha Stewart stans och frimärket kommer från Panduro. Blommorna är glittrade med Stickles Stardust.
Bilden kommer från ett klippark från Pion Design och jag har lagt lite Crackle Accents på spegeln och lite Stickles Platinum på rosorna i klänningen. Lite pärltråd i nederkanten och en klock charm i ena hörnet. 
Jag har fäst ett metallhörn i ena hörnet och nedanför har jag fäst en tag som jag skrynklat ihop och färgat med Vintage Photo.

Snart är det helg och jag skulle ha jobbat, men känner att jag måste vara hemma på grund av min trötthet. Ska passa på att vila och räkna dagarna till jag får återse min fina K. Det är nära nu!

Ha en härlig helg och tack för att Du hälsat på mig idag!

Kram


5 kommentarer:

  1. Trist när scraplusten försvinner hoppas att du kan vila dig iform.
    Kortet var jättefint, häftig effekt med crackeleringen på spegeln.
    Va rädd om dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Alltid lika roligt och spännande att se vad du skapar!
    //Lisa-Lilly

    SvaraRadera
  3. Oj oj oj vilket vackert kort du har skapat! :) Färgerna, detaljerna ja allt är verkligen så himla fint :) Kram

    SvaraRadera
  4. Va roligt å se nytt alster från dig! Så fint passande kort till en 50åring. Trevligt att lusten börjar komma tillbaka, det är viktigt att lyssna till kroppen. Kram

    SvaraRadera
  5. (Sent) Svar: Tack själv för de fina orden. Du gör mig glad. :)
    Kram

    SvaraRadera