onsdag 20 februari 2013

Tilda with big Tulips

Idag har jag gjort ett DT-kort till Mollys igen. Ibland får jag inspiration från ett papper, ibland från den stämpel jag ska använda. Det senare blev min inspiration till detta kort. Den söta Tilda stämpeln från senaste Magnolia kollektionen är så fin med det långa håret och de stora tulpanerna. Jag ville ha mycket blommor och detaljer på mitt kort och det tog ett tag innan det blev klart, men det är kul när ett kort växer fram lite bit för bit innan det till slut känns helt färdigt. För mer detaljer kring material och hur jag gjort kortet, kika in på Mollys HÄR.
 
 
 
Tack för att Du tittade förbi!

Kram


  

3 kommentarer:

  1. OMG såå underbart ljuvligt kort, denna stämpel är ju bara såå himla fin, en av mina favoriter :)
    Såå supersnyggt färglagt och såå snyggt du har gjort med lacken på tulpanerna.
    Ja jag kan förstå att det har tagit lite tid med detta kort, såå mycket detaljer, snyggt med alla stämplarna runt motivet.

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Riktigt riktig ljuvligt kort!! Vilka fina detaljer. Så himla fint du målat detta kort. Tulpanerna är underbara!! /K

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart snyggt kort!
    Gillar hur du sätter ihop blom dekorationerna så snyggt!

    Önskar dig en riktigt bra helg!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera