måndag 17 december 2012

Lite julkort

Nu är det bråda dagar en vecka innan jul för att hinna med allting. Jag är inte klar med julklappar, paketinslagning, godistillverkning och jag har faktiskt två julkort att tillverka kvar!! Men men, jag jobbar 2 dagar till innan jul och sen får jag slutspurta. Härliga jul ♥

Jag visar 2 julkort på Molly bloggen idag och det ena är ett vintagekort och hur jag gått tillväga och materiallista hittar ni HÄR. 
 
 
 
Det andra kortet gjorde jag av ett så fint papper från Maja Design med tomte och gran och hur jag gjort och materiallista hittar du HÄR.
 
 
 
 
 
Ute faller snön, och visst blir det en vit jul i år. Mysigt.

Kram
 




1 kommentar:

  1. Vilka superfina kort!!! Underbara kombinationer av papper och dekorationer. Mycket fint att titta på. En ögonfröjd :)
    Kramis

    SvaraRadera