måndag 31 december 2012

Gott Nytt År

Så var vi inne på årets sista dag. Det är nåt visst med den här dagen. Året ska summeras, god mat ska ätas och nyårslöften ska infrias. Jag har haft ett bra år och jag hoppas att 2013 har nåt spännande att ge. Jag hoppas att Du vill fortsätta följa mig även på det nya året. Tack till dig som tagit dig tid att skriva en kommentar och tack även till dig som kommer in och kikar för inspiration. Ni är alla välkomna.

Idag visar jag mitt sista kort för det här året och det är ett nyårskort som jag gjort för Mollys. Allt material finns att se HÄR.
 
 
Jag gjorde även ett flaskkort med samma söta Tilda. Perfekt att hänga på champagneflaskan.
 
 
 
 
Tack för att du tittade förbi och jag önskar dig ett fantastiskt GOTT NYTT ÅR!

Vi ses 2013!

Kram


2 kommentarer:

  1. Så otroligt snyggt!

    Här hittar man alltid härlig inspiration och det är alltid lika roligt att kika in till dig!

    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Åh så fint!!! Så mycket fina detaljer att titta på, så härligt!
    Motiven är såå fint målade och vilken fin effekt det blev med glitter i glaset :)
    Tack för dina fina kommentarer hos mig :)
    Kramis

    SvaraRadera