onsdag 26 december 2012

Cybercrop

Idag börjar rean hos Mollys Scrapbooking och det drar även igång en Cybercrop med olika utmaningar från oss designers. Kolla in Cybercropen här.

Jag har gjort en Kortskissutmaning och gjorde den här skissen:
 
 
Skissen är ganska typisk mig och jag gjorde det här kortet efter min skiss:
 

Jag har använt vit cardstock som kortbas och mönsterpapper är från Pion Design samt Maja Design. Kantstansen på det randiga papperet är en Magnolia die vilket även bladen i högra kanten är. En vit tag med ett jutesnöre i samt wellpapp, kakservett, spets och lite gasväv är några av dekorationerna. Den lilla text stämpeln Sent With Love kommer från Whimsy Stamps.
Stämpeln kommer från Magnolias nyaste kollektion och den är färglagd med Distress Ink dynor och vattenpensel. Hjärtanen har fått lite Stickles på sig vilket inte syns så mycket på bilden. Poststämplarna runt motivet är också från Magnolias senaste stämpel kollektion.

Gå gärna in på Mollys Scrapbooking och var med i de olika utmaningarna. 

Kram

2 kommentarer:

  1. En jättefin skiss som jag kastade mig över. Jag har lagt in mitt kort :) Kram Gertrud

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar skiss, gillar den skarpt!
    Ditt kort och helt underbart!
    Ska verlkigen försöka tolka din skiss och vara med på tävlingen!

    Önskar dig ett riktigt gott nytt år min vän!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera