tisdag 25 december 2012

Altrad burk och klipparkskort

Så var julafton över och vi är hemma igen och imorgon väntar jobb. Tänk vad fort det går! Alla förberedelser och pyssel sedan en tid tillbaka och innan man hinner blinka så är det över och vardagen hinner ikapp. Jag hoppas du hade en fin jul och många har säkert flera lata dagar framför sig. Lite jul är det ju faktiskt kvar!

Jag har visat ett kort och en altrad burk på Mollys Scrapbooking, som jag tänkte visa här i bloggen idag. Imorgon har Mollys mellandags rea, så passa på att kika in där för att hitta några fynd!

Jag altrade en burk med lite fina julpapper från Pink Paislee. I burken la jag hemmagjord limekola som blev supergod och mycket uppskattad av mottagaren. Ni hittar material och information om hur jag gjorde burken HÄR.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt kort gjorde jag av lite klippark från Pink Paislee´s. Ni hittar material och information om hur jag gjorde det HÄR.
 
 
 
 
 
Ha en fortsatt fin julledighet!

Kram
 

2 kommentarer:

  1. God fortsättning!!
    Vilken härlig burk!!! massor med fint att titta på. Jag fastnar litte extra för snörningen som jag tycker blir så snyggt på såna här burkar, men som jag aldrig lyckats med själv :)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Åh! Mycket roligt att få se något annat än dina fantastiska kort. Det inspirerar!

    Svar: Tack så mycket för att du berömde min jultag - du gör mig glad.

    Go' fortsättning!
    Kram

    SvaraRadera