torsdag 29 november 2012

DT på Mollys

Den senaste tiden har varit omtumlande. Mycket kunder och stress på jobbet och dålig sömn på grund av bråkande grannar - fick sova 3 timmar natten mot tisdag!!! Jag var som en zombie på jobbet dagen efter, så just nu känner jag mig allt annat än pigg.

Men något roligt som hänt och väger upp det hela är att jag fick ett erbjudande av Lilo på Mollys Scrapbooking om att få bli fast DT i hennes designteam, och självklart svarade jag JA. Jag är supertacksam och hoppas ni vill fortsätta att följa min resa även där. Min presentation hos Mollys kan du läsa här.
Jag gjorde även ett flaskkort till bloggen som du kan kika på här

Jag ska fortsätta så smått med tillverkningen av julkort - nu är det verkligen hög tid att producera dessa. Jag har även på mitt att-göra-lista att inköpa julklappar samt adventspyssla i hemmet med bakning och pyntning. Hektiska dagar, men roliga :)

Ha en fin torsdag!

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att ditt flaskkort blev fint!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis vännen till DT-uppdraget!!! Jag hoppas att du jobbar något den här veckan så får du berätta mer =) Om inte annat så kanske vi ses på mötet på torsdag?
    Ha det bra! Kram Charlotte

    SvaraRadera