tisdag 24 juli 2012

Älskar livet med dig vid min sida

Jag kom på att jag inte visat ett kort som jag gjorde för ett tag sedan. Jag gjorde det till min sambo inför vår årsdag. Det blev ett kort i all hast, som jag kanske inte är så jätte nöjd med, men jag visar det ändå.
 
Jag gjorde ett center stair step kort och använde papper som jag köpt i USA. Lite gasväv under motivet samt en hjärtbård från Magnolia i nederkanten. Texten kommer från en stämpel från Inkido.
Motivet är från Magnolia och jag har färglagt med distresser och vattenpensel. Tycker det här motivet är så sött och gillar det jättemycket. Jag fick äntligen användning för min spellbinder med hjärtan som jag skar ut motivet med.
 
Ett litet blomhörn med riktigt röda rosor blandat med en vit samt pyntebär och pärltråd. Bladen kommer från en Magnolia die som jag klippt och klistrat ihop av flera delar. I hörnet har jag även satt dit ett silverhjärta.

Tack för att Du tittade förbi och ha en fantastisk tisdag och resten av vecka. 

Kram


3 kommentarer:

  1. Hej hej, jag tycker absolut att du ska vara nöjd med ditt kort :) Det är ju jättefint!!! :)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Tycker ditt kort är helt underbart vackert!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Jättevackert kort, det borde du verkligen vara nöjd med :) Var har du köpt textstämpeln?

    SvaraRadera