torsdag 10 maj 2012

En liten bevingad vän

Hej på er! Tack snälla för alla fina kommentarer jag får! Det är guld värt!

Jag gjorde ett kort till min vän Mia när hon fyllde år i slutet på april. 
Jag använde papper lager på lager på det här kortet. Papper kommer från My minds eye samt brunt papper och papper med text från Panduro. En bit wellpapp med Crackle Paint Picket Fence fick vara med på detta kort också. Kantstans är en EK Success och hörnet kommer från en Quickutz die. Sen en av mina favorit dies just nu från Magnolia - staketet.
 
Stämpelmotivet kommer från Bildmålarna och heter Små bevingade vänner - Tulpaner. Den är målad med Promarker och Polychrome pennor. Glittrat med Glitterstick Diamond. Runt motivet har jag använt en stämpel från Stempelglede.
 
Det blev ett litet blomhörn med olika blommor samt ett blad från en Magnolia die.


Jag hoppas Du får en härlig torsdag och tack för att Du tittade förbi.


Kram

 

6 kommentarer:

  1. SÅÅ UNDERBART FINT KORT, så fint med lager med papper och med blommorna, supersnyggt!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Superfint kort du har gjort. Det blev en snygg effekt att ha så mycket olika papper på varann. :-)

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. Super fint kort du gjort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  4. Åh, helt underbart vackert!!!!
    Gillar allt med kortet!
    Du är makalöst duktig!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. Åh så underbart fint! Gillar ditt kort skarpt!
    Du är makalöst duktig!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  6. Hej på dig Åsalill vännen :)

    Att få komma hit är ALLTID en fröjd och njutning för ögat helt underbar vackert kort som ALLTID när du har skapat något:)
    Du har ett öga för färger och detaljer och vet precis hur du ska göra för att det ska bli perfekt :)

    Blir SUPER GLAD att du gillade mitt Gitarr Grattis kort det var mycket kul att göra fast det gick åt mycket card stock :)
    Å kortet blev mycket uppskattat så jag är jättenöjd:)
    STORT TACK gulliga underbara du för dina komplimang och fina ord som värmer jättemycket och uppskattas mycket ska du veta:)

    Önskar dig en jättetrevlig söndag och vecka som kommer:)

    Ha det bäst och kramar från Lilla vännen Inger ♥

    SvaraRadera