torsdag 19 januari 2012

Award

Jag har fått en award av duktiga Agneta och jag blev jätteglad. Tack för att du tänkte på mig. Det är så kul att veta att jag inspirerar andra och det är en av de saker som gör att det är så roligt att skapa.  
När man får denna award ska man länka tillbaka till den man fick den av och skicka den vidare till 5 bloggare som man inspireras av och har mindre än 200 följare plus att man ska meddela dem man gett den till.
Jag inspireras av så många och så mycket, så det är inte lätt att finna fem, men jag skickar den till följande som är duktiga inspiratörer (några av er har säkert mer än 200 följare, men jag vill ändå ge er den):
 

Tack för all inspiration ni bjuder på och jag kommer att fortsätta följa er och inspireras. 

Kram 

1 kommentar:

  1. Hej på dig Åsalill:)

    Ett JÄTTESTORT GRATTIS till din fina Award den är du verkligen värd:)

    Vad du har skapat underbara alster sedan sist det fanns riktigt fint ögongodis här att titta på:)

    Ett JÄTTESTORT TACK också för att du vill ge den vidare till mig blir JÄTTE GLAD för det TUSEN TACK:)

    STORT TACK för din omtanke och ditt besökt så gulligt av dig:)

    Nu var det länge sen allt för länge sen men så är livet i bland !
    Det blev för mycket för mig runt Jul och Nyår med allt som jag ville fixa och alla måsten så orkade helt enkelt inte med:(
    Så jag har varit tvungen att ta en paus för att pigga på mig och ta igen mig igen!
    Har inte glömt bort dig och är så himla tacksam och GLAD för att du inte har glömt mig det betyder MASSOR ska du veta:):):)

    Ha det bäst och önskar dig en jättetrevlig söndag och vecka som kommer :)

    Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)

    SvaraRadera