måndag 17 oktober 2011

Jul Jul Strålande Jul

Visst är det en härlig tid nu när man kan börja göra sina julkort och köpa fina julpapper och dekorationer. Jag har bara hunnit göra ett kort, så jag har många fler att göra. Men det är en början iallafall. 

Papper från Joyful Peace, där jag rivit kanterna. Jag har stämplat kanter och hörn med stämplar från Grounge Collection. Bårdstans från Martha Stewart. Texten God Jul är utstansad från ett alfabet som heter Storybook. Jag har fäst ett rött band i nederkanten där jag hängt en snöflinge charm.

Stämpeln kommer från Bildmålarnas nya jul kollektion. Den är målad med Promarker och glittrad och glossad lite här och där. Motivet är utskuret med en Spellbinder.

På högra kanten har jag rivit upp papperet och fäst ett litet notpapper bakom. Gillar den effekten. Kvisten är en Magnolia die.

Nu ska jag försöka få till lite fler julkort. Det är en hel del som ska göras. Men det är ju så kul :)

Ha en bra dag!
Kram




2 kommentarer:

  1. Hej på dig:)

    Vilket underbart kort gillar det MASSOR:) Så härliga värma färger och underbara detaljer du kan verkligen få det till vackert:)

    TUSEN TACK snälla du för dina trevliga rader om mina ”Cupecakes” vad GLAD jag blir att du gillade dom:) Dina ord hos mig uppskattas mycket:)
    Du ska veta att jag uppskattar dina besök hos mig JÄTTEMYCKET:)

    Önskar dig en jättetrevlig dag och ha det bäst :) Var rädd om dig !

    Kramar från Lilla Inger vännen♥:)

    SvaraRadera
  2. Det är jag som är Norskan Inger som har lagt till mig som följare hos dig:)
    Kramis kramis:)

    SvaraRadera