lördag 25 juni 2011

Midsommarpåse

Igår var det midsommarafton och jag hoppas ni hade en trevlig sådan. Jag gjorde en gå-bort-present i form av en altrad papperspåse. Altra innebär helt enkelt att dekorera. Så här blev min alldeles första altrade påse:


Papperet kommer från ett kit från Creative Club och det sitter på både fram och baksida. Texten är utstansad från min Cuttlebug och heter Metro. Kvistarna är utstanade med en Martha Stewart stans som heter Branch. "Tagen" och samtliga kanter är chalkade med Creamy Brown

Den söta stämpeln kommer från Bildmålarna och kommer från kollektionen Små bevingade vänner och heter My Garden. Den är målad med Promarker pennor samt glittrad med Glitter Stick Crystal och Diamond samt hjärta och vattenkanna är glossad med Glossy Accents. På sidorna har jag stämplat med en clear stamp stämpel från Butterfly Garden. Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg!
Kram





1 kommentar:

  1. Tack för en jättefin present! Jag blev jätteglad för den och väldigt inspirerad att prova på en påse!

    SvaraRadera